piątek, 12 lutego 2016

Sukienka urodzinowa



Ta sukienka chodziła za mną od bardzo długiego czasu. A konkretnie chodzi mi o krój. Prosta góra z zaszewkami piersiowymi przeniesionymi na linię talii  i do tego rozkloszowany dół z głebokimi kontrafałdami.
Takie sukienki mi sie bardzo podobają i jak tylko widzę jakąś na wystawie sklepowej to krzyczy do mnie: "kup mnie, kup mnie". Ale jako, że w myślach mam: "no po co kupować, przecież taką sukienkę moge sobie uszyć sama", to jak do tej pory pozostawała tylko w moich marzeniach. No ale duży zbieg okoliczności spowodował, że w końcu sobie sprawiłam tę wymarzoną.
Po pierwsze w grudniu weszłam w posiadanie cudownej dzianiny z domieszką złotej nici lureksowej i jedwabiu. Co prawda impuls zakupowy był w myśl innej kreacji, ale ponieważ kobieta zmienną jest, to po pewnym czasie zamiary co do zakupionej tkaniny się zmieniły. A po drugie, to termin, który mnie ponaglił do uszycia kreacji. Otóż wymarzyłam sobie, że taka sukienka będzie idealna na urodziny, które zbliżały się dużymi krokami. I chyba gdyby nie taka motywacja to sukienka by za szybko nie powstała bo u mnie z czasem na szycie ostatnio kiepsko :-(
Ale sukienka jest. Jest piękna i wygodna. Czuję się w niej jak księżniczka i już myślę na jaką okazję ją jeszcze ubrać :-) Może na imprezę walentynkową ....



























Sukienka: prokjet i wykonanie AHO
Zdjęcia: Marek O. , któremu dziekuję za udaną sesję ;-)

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ta sukienka podobała, ale kiedy zobaczyłam, że ma kieszenie to przepadłam totalnie. Uwielbiam sukienki z kieszeniami- jakaś taka moja słabość, może wynikająca z mojego wrodzonego braku wychowania [do dziś pamiętam, jak babcia mówiła, żeby "łapy z kieszeni";-)]. Jestem oficjalnie zakochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kieszenie te lubię a w sukienkach dodają takiego zadziornego charakteru :-)

      Usuń
  2. Bardzo kobiecy fason sukienki, a materia dodaje jej elegancji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Fason przez kontrafałdy dosyć pogrubia optycznie w biodrach, ale dzięki przeszyciu na linii talii to wrażenie jest załamane.

      Usuń
  3. śliczna sukienka, piękna stylizacja! super :*

    OdpowiedzUsuń