piątek, 8 sierpnia 2014

Moc inspiracji i motywacji... i co z tego wyszło

Witam Wszystkich, którzy zawitali na tę stronę! 

Nazywam się Ania i chciałabym aby ten blog był miejscem, w którym będę mogła dzielić swoja pasję, jaką jest szycie i projektowanie ubrań. 
Chciałabym nie tylko prezentować tutaj swoje prace, ale również dzielić się swoimi doświadczeniami, aby zachęcić innych i pokazać że każdy może realizować się  w tym co lubi i może znaleźć w życiu coś co przynosi mnóstwo satysfakcji.

Moja przygoda z szyciem zaczęła się już półtora roku temu i tak mnie wciągnęła, że ostatnio postanowiłam rozszerzyć swoje zainteresowania na coś więcej niż szycie ubrań z gotowych wykrojów, ale również zmierzyć się z projektowaniem ubrań. 
Ostatnimi czasy, dzięki udziałowi w kilku warsztatach i nagrodzie jaką dostałam za jeden z moich uszytków, dostałam dużą dawkę inspiracji i motywacji, która mam nadzieje dobrze spożytkować i ruszyć na poważnie :)

A na koniec załączam symbol, który pojawi się już niedługo na moich metkach i będzie znakiem mojej twórczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz