wtorek, 2 września 2014

projekt "Maroko" - zapowiedź

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy moja uwaga "szyciowa" skupia się na realizacji pewnego projektu. Kiedy wybraliśmy z moim M. cel naszej następnej podróży wakacyjne, stwierdziłam jak to na prawdziwą kobietę przystało, że ja nie mam się w co ubrać na ten wyjazd. I rzeczywiście w sumie to nie mam w swojej szafie za dużo długich przewiewnych rzeczy, które mogłabym zabrać na taki wyjazd. Postanowiłam więc, że sobie kilka rzeczy uszyję i tak zaczęła się realizacja małego projektu. A poniżej mała zapowiedź w postaci materiałów,  które zakupiłam aby przekształcić je w piękne zwiewne kreacje :-)



Z tych lnianych tkanin powstaną spodnie


Ta tkanina od razu uwidziała mi się a szerokie spodnie z obniżonym krokiem


A z tych tkanin powstanie sukienka i spódnica, obie szerokie i zwiewne


A w następnych postach zapraszam na realizacje moich pomysłów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz