sobota, 27 września 2014

Spódnica w kropeczki

Dzisiaj chciałam się pochwalić moją spódniczką w kropeczki. Pomysł na nią natchnął mnie jak zobaczyłam ten materiał w sklepie i od razu zapragnęłam taką kropeczkową spódnicę z koła żeby tak ładnie falowała i była rozkloszowana. Niestety jak zabrałam się do jej robienie to okazało się, że border jest tak ułożony na materiale, że nie zrobię jej z koła tak żeby wzór był zachowany na dolnej krawędzi spódnicy. Ale żeby zachować mój zamysł zrobiłam spódnicę z dużą ilością kontrafałd. Dzięki temu zachowuje się jak by była z kola.



Dodatkowo jeszcze dodam, że spódnica otrzymała pierwsze miejsce w konkursie szyciowym podczas IV Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych (post), z czego  jestem bardzo dumna, bo to od czasów dzieciństwa pierwsza nagroda za coś co wykonałam ręcznie sama :-) :-) :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz