poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Urodzinowy giveaway

Witam Was serdecznie. Dzisiaj zapowiadany już dawno temu konkurs.W tym miesiącu mój blog obchodzi pierwsze urodziny. Jestem bardzo z siebie zadowolona, że wytrwałam w blogowaniu już taki czas.Z tej właśnie okazji mam dla Was kilka upominków.






ZESTAW 1 
w zestawie 1:
-3 archiwalne numery "Mollie potrafi"
- 6 tłustych ćwiartek pięknej bawełny w kwieciste wzory
- 3 zamki kryte białe długości 60 cm
- 6 zamków czarnych z metalowymi ząbkami długości  12 cm
- centymetr krawiecki
-4 szpulki nici Ariadna
- kredka do rysowania po tkaninie biała
- 2 stopki do maszyny
-5 ozdobnych guzików
- kilkadziesiąt koralików do naszycia lub naprasowania
- 3 m gumy dzianej białej o szerokości 10 cm
- 3 m gumy dzianej o szerokości 4 cm
- 5 m gumki czarnej okrągłej

ZESTAW 2

w zestawie 2:
- książka pt. "Modelowanie form odzieży damskiej" autorstwa E. Stark i B. Tymolewskiej

ZESTAW 3 

w zestawie 3:
- torba płócienna mojego autorstwa z naszywanym wizerunkiem Einsteina

Zasady udziału w konkursie "Urodzinowy giveaway u aho.atelier"

I. Aby wygrać zestaw 1 lub zestaw 2 musisz spełnić dwa warunki:

  1) Pod tym postem zostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie i napisz w losowaniu którego z zestawów 1 czy 2 chciałbyś wziąć udział
  2) Udostępnij baner konkursowy u siebie na blogu (będzie mi również niemiernie miło jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga)
II. Gra o zestaw 3 odbywa się na fanpage aho.ateier. Aby wygrać zestaw 3 musisz spełnić trzy warunki:
  1) Polub fanpage aho.atelier
  2) Pozostaw komentarz w wydarzeniu na moim fanpage ogłaszającym ten konkurs wyrażający chęć udziału w zabawie
 3) Udostępnij informację o wydarzeniu na swoje tablicy 
III. Konkurs odbywa się na blogu gdzie możesz wygrać zestaw 1 lub 2 i na fanepage gdzie możesz wygrać zestaw 3
IV.Konkurs trwa do 15.09.2015 do godziny 24.00
V. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania
VI.Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 17.09.2015 na blogu i na fanpage


ZAPRASZAM DO ZABAWY !

6 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w losowaniu zestawu nr 1. A bloga lubię od dawna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego z okazji blogowych urodzin :). Książka jest bardzo fajna - wiem, bo mam :). Ustawiam się więc w kolejce po zestaw nr 1. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pięknej rocznicy, i tym samym dołączam się do rozdawajki :-) Chętnie przygarnęłabym zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce po nr 1
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń