środa, 5 listopada 2014

Projojek "Maroko" vol.4 / Tańcząca na wietrze

Dzisiaj przyszła pora na zaprezentowanie mojego projektu.
Bardzo lubię to uczucie, kiedy zobaczę jakiś materiał i już od razu wiem co z niego powstanie. Tak było własnie z tą kwiecistą tkaniną.
Więc powstała spódnica na planie półkola. Skróciłam nieco przód i dzięki temu spódnica wygląda jakby była z trenem. Z przodu dodatkowy szew, a z tyłu wszyłam biały zamek z srebrnymi ząbkami, jako element ozdobny.




Wspaniale układa się na wietrze i idealnie się sprawdziła na spacery po plaży.
Do tego dobrałam koszulkę z kremowej dzianiny. Również mojego projektu. Z przodu dodałam kieszonkę a tył uszyłam z karczkiem, bo jakoś tak nie lubię zwykłych prostych koszulek.







A tak spódnica prezentuje się na uliczka Essaouiry tym razem z koszulką w innym kolorze, ale na podstawie tego samego wykroju mojego projektu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz