czwartek, 12 marca 2015

Neonowy wzór

Dzisiaj na blogu będzie kolorowo i w klimacie bardziej artystycznym.
W ramach wykorzystania zalegających na dnie szafy materiałów powstała taka oto sukienka.




Materiał zwrócił moją uwagę  i jak typowa zakupoholiczka materiałowa musiałam go mieć ;-) Przeleżał sporo w szafie, ponieważ pomimo ciekawego printu okazał się dosyć problemowy aby dobrze zaprezentować go w formie ciucha.W końcu wpadłam na to, żeby go połączyć z bardziej stonowanym jednokolorowym materiałem. Sukienka powstała na podstawie wykoroju z Burdy "Szycie krok po korku" 2/2013 model 3E. Oprócz pogłębienia dekoltu nie nanosiłam większych poprawek. Model ten leży idealnie i jest super wygodny

Zdjęcia są wynikiem sesji zrobionej przez Ewelinę z Nieulotne-Fotografia Rodzinna. Zdjęcia zostały zrobione w jednej z galerii handlowych we Wrocławiu, dzięki czemu udało się uchwycić nowoczesny styl sukienki.
 




 


Suienka: Wykrój Burda "Szycie krok po kroku" 2/12013 mod.E3, wykonanie własne

Zdjęcia: Ewelina z Nieulotne-Fotografia Rodzinna

4 komentarze:

  1. Fajna! taka niebanalna. Mimo, że lubię stonowane kolory, tą sukienkę chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka prześliczna!!! Bardzo Ci ładnie w takim odważnym princie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, kolory boskie a zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Świetne połączenie tkanin - ciekawy wzór zrównoważony czernią - dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń