czwartek, 19 marca 2015

Różowy z ozdobnym dekoltem



Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować różowy sweterek, który sobie uszyłam już jakiś czas temu.

Do uszycia sweterka użyłam dzianiny, którą kupiłam w sklepie na metry, więc druty tym razem nie poszły w ruch.
Sweterek zrobiony na podstawie wykroju z Burdy 11/2012 mod.128. Chociaż sweterek wygląda dosyć podobnie do tego zamieszczonego w magazynie to wykrój został przeze mnie całkowicie zmieniony. Niestety po skrojeniu rozmiaru 38 i zszyciu okazał się o wiele za duży i w swetrze wyglądałam jak w jakimś worku pokutnym. Więc zmieniłam wszystko: szerokość, długość, podkrój szyi. Potem okazał się, że pod pachami też nie za dobrze leży. Pod dłuższych bojach jednak się udało i jestem zadowolona z efektu końcowego. 







Zdobienia przy dekolcie zrobiłam po części z przyszywanych a po części z kryształków z termoklejem.




Sweterek: wykonanie AHO, wykrój Budra 11/2012 mod. 128
Zdjęcia: Marek O.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny sweterek, chociaż jak dla mnie dekolt mógłby być mniejszy - ale to mówi zmarzluch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekolt jest taki duży, ponieważ skroiłam go z wykroju nie mierząc jak głęboki będzie i pomimo, że poprawiała sporo w tym wykroju, to głębokość dekoltu jest trudna do naprawienia :-( A i tak był głebszy, tylko doszłam dość szeroką plisę dookoła i to widać ponieważ ona lekko faluje. No cóż całe życie się człowiek uczy ;-)

    OdpowiedzUsuń