piątek, 2 października 2015

Kolekcja Touch of color vol.1

Przyszedł czas abym się z Wami podzieliła efektami mojej pracy z ponad dwóch ostatni miesięcy. Bo to że na blogu nie pojawiały się nowe wpisy, to wcale nie znaczy, że zarzuciłam szycie. Wręcz przeciwnie :-) Pracowałam w pocie czoła nad moją pierwszą kolekcją.

Moja pierwsza kolekcja powstała, ponieważ postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie dla młodych projektantów. Finał całego konkursu miał formę gali, na której odbyły się pokazy kolekcji finalistów, a ja od kiedy szycie stało się moją pasją chciałam wziąć udział w takim pokazie.


Ale,ale. Zanim dowiedziałam się, czy dostałam się do finału musiałam przejść odpowiednie etapy eliminacji. W pierwszym etapie uczestnicy mieli przesłać rysunki żurnalowe 8 sylwetek spójnej kolekcji. No i tu się mocno martwiłam, bo jak z szyciem sobie dobrze radzę, to z rysowaniem u mnie już średnio. Ale po przyłożeniu się do rysunku powstała taka oto reprezentacja zaprojektowanej przeze mnie kolekcji :-)






Tematem przewodnim konkursu był "Big city casual freestyle" a inspiracją był trzy miasta Paryż Londyn i Mediolan. Kolekcja składa się ze strojów w stylu sportowym, ale z nutą miejskiej elegancji. Obok bazowych kolorów bieli czerni i szarości pojawia się wiele elementów w bardzo żywych kolorach, stąd kolekcji nadałam nazwę Touch of color.


JAK WAM SIĘ PODOBA?


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz