piątek, 23 października 2015

Kolekcja Touch of color vol.2/ gala finałowa

W poprzednim poście prezentowałam Wam rysunki żurnalowe kolekcji, która powstała na potrzeby mojego udziału w konkursie dla młodych projektantów. Dzisiaj relacja z tego jak kolekcja prezentowała się na wybiegu.






Po przejściu przez etap eliminacji i półfinału dostałam informację, że dostałam się do finału. Udział w finale był dla mnie dużym zaskoczeniem, jako że na co dzień nie zajmuje się projektowaniem ubrań. Ale bardzo się z tego ucieszyła, bo oto stanęła przede mną szansa zaprezentowania większej publice tego co tworzę. No i co najważniejsze, to finał miał formę pokazu kolekcji każdego z finalistów, co dało mi szansę zobaczyć jak takie wydarzenia wyglądają od strony backstage :-)
Finał Gali Heart Fashion odbył się 26.09.2015.
A moja kolekcja prezentowała się tak.


















I chociaż nie zajęłam, żadnego z trzech nagrodzonych miejsc to sam udział w takim wydarzeniu był dla mnie sporym wyróżnieniem i formą nagrody. I tutaj pragnę podziękować wszystkim, którzy mi pomagali. A modelkom i ekipie organizatorów za wspaniałą atmosferę na backstage.



A na koniec jeszcze zdjęcie z przewodniczącym jury.





4 komentarze:

  1. Łał!!! Gratulacje. Udział w takim wydarzeniu na pewno był fantastycznym doświadczeniem, życzę takich więcej:) . Kolekcja bardzo fajna, tak spójną. Bardzo podobają mi się bluzki, szczególnie męska z długim rękawem i żółto-niebieskim karczkiem oraz biała spódnica z niebieską kontrafałd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-). Mi też ta biała spódnica podoba się najbardziej z całej kolekcji. Nawet zamierzam ją nosić :-) A taki pokaz to rzeczywiście niesamowite przeżycie.

      Usuń
  2. Kurczę, ja nie mam takiego zdjęcia z przewodniczącym jury :P

    OdpowiedzUsuń