piątek, 6 listopada 2015

Sukienka z plisami

Dzisiaj już ostatni post ze zdjęciami z gali Heart Fashion. Po prezentacji kolekcji, którą zaprojektowałam na konkurs przyszedł czas na sukienkę, którą zaprojektowałam specjalnie dla siebie. 




Projekt tej sukienki siedział już w mojej głowie od kiedy zobaczyłam plisowaną żorżetę na stronie Textilmar. Od razu miałam pomysł jak ją można wykorzystać. Tak powstała sukienka, która łączy w sobie fakturą plisowanej tkaniny i jej kwiecisty kolorowy wzór z prostotą ciemnego granatu tkaniny bazowej. Sukienka pasowała mi idealnie na tę okazję. Mogę się tylko przyznać, że szyłam ją w staniej chwili, zaraz przed wyjazdem i razem z konstrukcją powstała w około 3 godziny.
















2 komentarze:

  1. Ożeż! Mamy koleżankę z wybiegów! :-)
    Na tle innych blogowych przedsięwzięć szyciowych wyglądasz jak z górniejszej półki - super!

    OdpowiedzUsuń