piątek, 11 grudnia 2015

Sukienka na przyjęcie mikołajkowe

Dzisiaj prezentuję sukienkę, która powstała i zarówno zadebiutowała tydzień temu. Powstała na potrzeby przyjęcia, a konkretnie przyjęcia mikołajkowego. W sumie to specjalnie szyłam ją w takiej formie, żeby mi posłużyła na więcej okazji i myślę, że po skróceniu będzie wspaniałą letnią sukienką.


Góra sukienki jest dopasowana w formie gorsetowej, dodatkowo karczek zrobiłam z ekoskórki.
Dół sukienki, długości do połowy łydki jest bardzo prosty, urozmaicony jedynie kontrafałdami.








Ponieważ impreza, na która się wybierałam była mikołajkowa, to do kompletu uszyłam czapkę Mikołaja. Drugą taką czapkę uszyłam jeszcze dla mojego M. i tak ja byłam Mikołajką a on Mikołajem tylko bez brody i brzuszka :-)






Sukienka: projekt i wykonanie -AHO
Zdjęcia: Marek O. - dziękuję :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz