czwartek, 4 grudnia 2014

Projekt "Maroko" podsumowanie

I przeszedł czas podsumować moje uszytki letnie. W czasie wakacji udało mi się stworzyć kilka strojów, które okazały się bardzo przydatne w trakcie wakacyjnego wyjazdu. Prezentowałam jej już wcześniej w kilku postach. Stroje były lekkie, wygodne i przewiewne. A przede wszystkim w większości były mojego projektu z czego jestem dumna bo jeszcze niedawno nie pomyślałabym że będę w stanie stworzyć tyle nowych ciuchów. Z każdym się w jakiś sposób namęczyłam, ale warto było :-)






Tutaj jeszcze kilka strojów, którym nie poświęcałam osobnych postów, ponieważ zazwyczaj tylko jeden z elementów stroju jest odszyty przeze mnie.








I na sam koniec "wisienka na trocie". Oprócz szycia strojów dla siebie, w tym roku podjęłam się również stworzenia czegoś dla kogoś innego i to jeszcze na dodatek były to spodenki męskie.
Pierwsze powstały czarne, których odszycie było dla mnie dużym wyzwaniem, ponieważ w sumie to na nich pierwszy raz odszywałam kieszenie boczne i rozporek i to bez instrukcji, tylko podglądając jak to jest zrobione w kupnych spodniach. Drugie powstały spodenki w moro. W roli modela, mój M.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz