czwartek, 23 kwietnia 2015

Sukienka na codzień

Dzisiaj pokażę Wam sukienkę, którą uszyłam ponad półtora roku temu. 




Jest to jeden z moich pierwszych uszytków stworzonych z  wykrojów z Burdy. Musze przyznać, ze ten wykrój jest bardzo udany (z resztą skusiłam się na uszycie jeszcze jednej sukienki według tego wykroju, którą mieliście okazję oglądać tutaj). Co prawda ta tutaj ma kilka niedociągnięć, których na początku mojej przegody z szyciem nie umiałam jeszce poprawić a czasami nawet zauważyć w trakcie szycia, ale nie zapomnę jaka byłam dumna kiedy skończyłam szyć tę sukienkę. Do dziś jest jedna z moich ulubionych i często noszonych.











Zamek miał być kryty, ale jak się nie wie jak wszyć zamek kryty to nie koniecznie wychodzi prawidłowo ;-)

A tak sukienka prezentuje się na mnie, chociaz ostrzegam że zdjęcia z zamierzchłej przeszłości.




Suienka: Wykrój Burda "Szycie krok po kroku" 2/12013 mod.E3, wykonanie AHO

4 komentarze:

  1. Sukienka świetna, a najbardziej w tej sukience podoba mi się ta tłoczona dzianina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzianina jest bardzo fajna i jeszcze mi jej trochę zostało więc pewno jakaś spódniczka z niej będzie :-)

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Super dobór materiałów - ten tłoczony prześliczny. Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie tez ten materiał bardzo przypadł do gustu.

      Usuń