niedziela, 3 maja 2015

Czerwona drapowana sukienka

Dzisiaj pokażę wam sukienkę, która jest zrobiona na podstawie wykroju z książki pt. "Drape Drape" autorstwa Hisako Sato. 



Książkę dostałam w prezencie od Mojego M. na urodziny. W sumie to wszystkie rzeczy w tej ksążce mi się bardzo podobają. Uwielbiam po prostu sukienki i ciuszki z dużą ilością drapowania i nagromadzenia materiału. Takie ubrania są dość problematyczne, ponieważ często zniekształcają figurę, ale mi to nie przeszkadza. Tę sukienkę postanowiłam zrobić z szarej dzianiny w czerwony print, ale żeby nie było za smutno, to plecy i rękawki są tylko czerwone. Sukienka wyszła bardzo krótka, chociaż dodałam 6 cm do oryginalnego wykroju. No cóż Japonkii są dosyć nickie i chyba muszę to na następny raz bardziej uwzględnić ;-)



























Sukienka: wykrój "Drape Drape", wykonanie AHO
Zdjęcia Marek O.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz