sobota, 30 maja 2015

Marynarka z łączonych materiałów



Maj był dla mnie ciężkim miesiącem pod względem blogowania, za co bardzo przepraszam osoby, które tutaj zaglądają.

Obiecałam sobie nadgonić te zaległości w najbliższym czasie i już kilka projektów mam gotowych, tylko trzeba je obzdjęciować :-)
A dzisiaj prezentuję marynarkę zrobioną z łączonych materiałów. 

Wykrój wzięłam z numeru 4/2013 Diany Moda. Po odszyciu go zauważyłam kilka niedoskonałości, jak na przykład za nisko skrojone podkroje pach, przez co rękawki się lekko ciągną. Ale mimo tego bardzo mi się podoba. Połączenie tej wełenki w szarą jodełkę z pikowaną tkaniną skóropodobną bardzo mi przepadło do gustu. Do tego żakiet wykończyłam zamkiem z metalowymi ząbkami.
Żakietu nie wykańczałam w środku podszewką. Jedynie na górze zrobiłam podłożenie z białej tkaniny w czarne wzorki.










Żakiet - wykrój nr  17 Diana Moda 4/2013, wykonanie AHO
Spodnie - Reserved
Buty - Deichmann

Zdjęcia - Marek O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz