piątek, 13 maja 2016

Taka trochę inna bluza



Ostatnio nastała moda na łączenie stylu sportowego z eleganckim. No i w ogóle na noszenie odzieży sportowej na co dzień. Na początku mi się to nie za bardzo podobało bo jakoś mi się nie widziało noszenie dresówki na co dzień. Ale ostatnio moje podejście się trochę zmieniło.
Od kiedy poświęcam więcej czasu na treningi taneczne i fitness zaczęłam odczuwać wręcz brak odzieży sportowej w mojej szafie. No bo po co po treningu wbijać się w sukienki i marynarki jak można zarzucić wygodną bluzę i legginsy?
No więc przejrzałam swoje zapasy materiałowe i z czeluści szafy wydobyłam szarą dresówkę zakupioną prawie dwa lata temu w Krakowie oraz kawałek różowej metalicznej pikówki i stworzyłam sobie bluzę. Bluza powstała na bazie mojego sprawdzonego wykroju na T-shirt tylko wystopniowanego na większy rozmiar. Zachowałam lekkie taliowanie, dzięki czemu bluza nie wygląda na workowatą, a ładnie podkreśla figurę.
Na zdjęciach w zestawie z czarnymi jeansami. Zapraszam do oglądania :-)











bluza - projekt i wykonanie AHO
zdjęcia - Marek O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz